Питання і відповіді
Оформлення замовлення, оплата
  • Як я можу оформити замовлення на сайті?

    Оформити замовлення на нашому сайті просто, для цього необхідно зробити кілька кроків:

    1. оберіть потрібну прикрасу на сайті;
    2. натисніть кнопку «Купити»
    3. заповніть коротку форму з контактними даними.  

    Після цього з вами зв’яжеться менеджер для уточнення деталей.

  • Які види оплати можливі у вашому магазині?

    Для наших клієнтів доступні такі види оплати:

    • розрахунок післяплатою при замовленні службою доставки "Нова Пошта";
    • оплата картами VISA/MASTERCARD на сайті (при виборі даного способу оплати ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку);
    • оплата частинами від ПриватБанк.
  • Які ви пропонуєте способи онлайн-оплати?

    На нашому сайті можлива оплата картками VISA/MASTERCARD будь-якого банку. При виборі цього способу відкриється вікно безпечної оплати.

  • Чи потрібно підтверджувати оплату замовлення після переказу коштів?

    Це не обов'язково. Якщо ви оплатили товар на сайті, то ми одразу ж побачимо вашу оплату. Якщо ж оплата за товар здійснювалася за реквізитами, то ми очікуємо надходження платежу. Єдине виключення - це коли клієнт стверджує, що оплата була здійснена, але ми її не бачимо.

  • Я можу розрахуватися карткою при покупці виробу або внесенні передоплати?

    Так, звісно. В нашому інтернет-магазині ви маєте можливість розрахуватися банківськими картами VISA або MASTERCARD.

  • Через який час після оформлення замовлення на сайті можна отримати відповідь?

    Наші менеджери оперативно реагують на кожне замовлення. Якщо ви здійснили покупку в нашому інтернет-магазині в робочий день, то, як правило, ми зв'яжемося з вами протягом 30 хвилин. Якщо замовлення було зроблене у вихідний день чи у неробочий час, то ви отримаєте відповідь у найближчий робочий день.

  • Чи можу я взяти виріб в кредит/розстрочку?

    На нашому сайті є можливість оформити оплату частинами від Приватбанку на 3 місяці.

    Також, якщо ви оформите кредит/розстрочку в банку, а банк одразу здійснить переказ цих коштів нам, таке замовлення ми також візьмемо в роботу.

  • Чи є у вас функція "Оплата частинами"?

    Так, у нас доступна оплата частинами від Приватбанку на 3 місяці за умови, якщо ви маєте достатній ліміт на вашій картці. ЇЇ можливо оформити при замовленні виробів вартістю 1000 грн і більше. Детальніше можна ознайомитися тут.

  • Скільки я переплачую, якщо беру оплату частинами?

    Щомісячна комісія при оплаті частинами дорівнює 0,01% від суми покупки, тобто, є суто символічною. Тому можна стверджувати, що даний спосіб оплати замовлення позбавляє вас переплат.

  • Якими платіжними картками можна розрахуватися в інтернет-магазині TANGO?

    Оплата покупки в нашому інтернет-магазині можливо за допомогою карток VISA/MASTERCARD на сайті (при оплаті ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку).

  • Як отримати чек або квитанцію про оплату?

    Коли ми отримуємо грошові кошти за замовлення, то оплата фіскалізується й після цього клієнт обов’язково отримує посилання на електронний чек на email, котрий був вказаний при оформленні замовлення.

  • Чи можу я отримати повернення коштів на карту, якщо замовлення скасоване?

    Так, у разі скасування замовлення кошти повертаються. Якщо ви оплатили замовлення, але з будь-якої причини вирішили його скасувати або ми не можемо його відправити — ми гарантуємо повне повернення коштів на вашу картку. Для цього, будь ласка, зв’яжіться з нашим оператором для підтвердження скасування та узгодження деталей повернення.

Доставка і повернення
  • Які способи доставки можливі при замовленні?

    При замовленні у нашому інтернет-магазині ви можете обрати серед таких способів доставки:

    • у відділення Нової пошти;
    • у поштомат Нової пошти;
    • доставка кур’єром Нової пошти.
  • Я живу за кордоном, як я можу купити ювелірний виріб?

    Для того, щоб зробити замовлення за кордон, вам необхідно зв’язатися з нашим менеджером для уточнення всіх деталей. Також необхідно зважати, що:

    • доставка здійснюється тільки по 100% передоплаті;
    • доставка виконується національним оператором поштового зв'язку - "Укрпошта";
    • можлива доставка сторонніми кур'єрськими службами за вашим бажанням
    • у країні отримання можливий додатковий налог.
    • З нашої сторони ми гарантуємо підготовку всієї необхідної супровідної документації.
  • Через скільки часу я отримаю свої прикраси після оформлення замовлення?

    Ми намагаємося доставити ваші прикраси якомога оперативніше, незважаючи на військовий стан. Як правило, всі замовлення, що були зроблені й оплачені в робочий день до 16:00, ми відправляємо в цей же день.

    Якщо ж оплата була здійснена після 16:00, у вихідний день або у неробочий час, то таке замовлення ми відправимо в найближчий робочий день.

    Доставка Новою поштою займає 1-3 дні, в залежності від населеного пункту.

  • Чи можна оплатити замовлення за кордоном і вказати одержувача в Україні?

    Звісно. Наш менеджер зв’яжеться з вами для підтвердження замовлення й уточнить контактні дані одержувача, а також адресу доставки. Оплатити таке замовлення можна онлайн на нашому сайті або за реквізитами.

  • Які способи кур'єрської доставки ви пропонуєте?

    На даний момент ми користуємося тільки послугами кур’єрської доставки Нової пошти.

  • Чи є можливість відстежувати замовлення за трек-номером?

    Звісно! Після відправки замовлення ми обов’язково надаємо кожному нашому клієнту номер накладної для відстеження посилки.

  • Чи можу я приміряти виріб на Новій Пошті?

    Якщо ви сумніваєтеся з вибором прикраси, ми готові надіслати вам виріб для примірки, але за умови оплати його доставки в обидві сторони. Вартість доставки вираховується за тарифами служби “Нова Пошта”.

  • Хто оплачує доставку?

    Для вашої зручності ми пропонуємо безкоштовну доставку за умови повної передоплати замовлення.

    При доставці виробів з післяплатою вартість переказу коштів оплачує Клієнт.

    У разі відмови Покупця від замовлення при доставці з післяплатою зворотню доставку оплачує Покупець.

  • Чи можна обміняти прикраси протягом 14 днів після покупки?

    Згідно чинного законодавства України ювелірні прикраси належної якості не підлягають поверненню і обміну. Та оскільки компанія «TANGO» поважає і цінує кожного Клієнта, ми надаємо можливість обміняти або повернути ювелірний виріб належної якості протягом 14-ти календарних днів з моменту покупки, якщо він не підійшов Вам за розміром або іншими суттєвими характеристиками. 

    Для отримання детальної інформації про повернення зв’яжіться з нашим оператором.

  • Які документи потрібні для повернення/обміну товару?

    Для повернення прикраси ви повинні відправити нам:

    • заповнений бланк повернення/обміну;
    • копію документа, що посвідчує особу (паспорт);
    • ювелірний виріб.

    Відправка повинна бути здійснена за допомогою служби «Нова Пошта» без вказівки післяплати (всі деталі по відправці вам озвучить наш оператор).

  • Чи можна замовити доставку в подарунковому вигляді (без чеку в посилці)?

    Ми з радістю оформимо святкове пакування вашого замовлення без вкладання чеку. Але обов’язково зазначте це при оформленні замовлення або в процесі спілкування з нашим оператором.

  • Якщо я отримав своє замовлення, але мені не підійшла або не сподобалась прикраса, я можу її повернути або обміняти?

    Так, ви можете здійснити обмін, якщо:

    • прикраса не має ознак використання;
    • пломба не зірвана та не пошкоджена;
    • а також виконані інші умови, детальніше про котрі - тут

    Для вирішення питання потрібно зв’язатися з нашим оператором.

Гарантія та сервісне обслуговування
  • Звідки мені знати, що прикраса справжня?

    На всіх прикрасах, котрі ми відправляємо клієнтам, є проба та бірка, на якій вказана вся детальна інформація про прикрасу:

    • виробник;
    • проба та вага;
    • вид металу.

    А для коштовностей з каменями ми надаємо сертифікат та гемологічне заключення.  

    До того ж, у вас завжди є можливість зробити замовлення з післяплатою та переконатися у справжності прикраси на Новій пошті.

  • Як ви гарантуєте якість золотих виробів?

    Ювелірна компанія «TANGO» гарантує відповідність своїх ювелірних виробів умовам ДСТУ 3527-97 «Вироби золотарські з коштовних металів», а також надає гарантійне обслуговування, яке передбачає усунення прихованих недоліків, які виникли в процесі виробництва.

  • Ви надаєте сертифікати якості при продажі?

    Для ювелірних прикрас ознакою якості є проба, бірка з усією інформацією та гемологічне заключення для виробів з каменями. 

    Додаткових сертифікатів ми не надаємо, адже вони не потрібні й не передбачені законодавством.

  • Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?

    Так, на всі наші вироби ми надаємо гарантію:

    • для виробів з коштовними каменями, а також шарнірних з'єднань браслетів і сережок - 18 місяців з дня покупки;
    • для інших виробів - 12 місяців з дня покупки.
  • Чи є у вас сервісне обслуговування прикрас?

    Так, ми займаємося сервісним обслуговуванням наших прикрас. Як правило, ця послуга додаткова. Деталі уточнюйте у наших менеджерів.

  • Як звернутися за гарантійним обслуговуванням?

    Щоб отримати гарантійне обслуговування на куплену в нас прикрасу, вам необхідно:

    1. Заповнити бланк.
    2. Відправити ювелірний виріб та заповнений бланк за допомогою служби Нова Пошта (без вказівки накладеного платежу) за адресою: м. Київ, Відділення №65: вул. Василя Тютюнника, 53
    3. Вартість доставки, прямої і зворотної, оплачується Покупцем та відшкодовується Покупцеві в разі гарантійного ремонту.
    4. Рішення по гарантійному обслуговуванню приймається протягом 14-ти робочих днів з моменту повернення виробу (час, необхідний для проведення експертизи).
  • Чи можу я відремонтувати прикрасу, яка була пошкоджена не з вини виробника (платний ремонт)?

    Так, ми з радістю відремонтуємо вашу прикрасу за умови, якщо такий ремонт буде технічно можливо виконати. Вартість послуги ви зможете уточнити у нашого оператора.

Загальні питання
  • Чи надаєте ви сертифікат на напівдорогоцінне каміння (аметист, топаз та інше)?

    З усіма характеристиками каміння ви можете ознайомитися на бірці ювелірного виробу. Вона присутня на кожній прикрасі разом із пломбою та містить всю вичерпну інформацію. За українським законодавством бірка - це паспорт виробу, тому додаткові сертифікати на камені такого класу не потрібні.

  • Як ви можете підтвердити, що каміння натуральне?

    Справжність каменю засвідчує гемологічне заключення. Оцінку коштовних каменів виконують експерти-гемологи. Кожний такий експерт отримує атестацію від Державного гемологічного центра Міністерства фінансів України та підтверджує її за допомогою свідоцтва. Саме такі експерти видають і підписують сертифікати на коштовне каміння, й тільки вони мають на це право. Сертифікати на камені обов’язково завіряються печаткою підприємства, де працює експерт.

    Також варто зазначити, що інформація про підтвердження характеристик натуральних каменів наводиться на бірці.

  • Що таке каратність? Як розібратися в характеристиках?

    Каратність — це одиниця вимірювання маси дорогоцінного каміння. 1 карат = 0,2 грама. Чим більше каратів, тим більший і важчий камінь.

    Окрім ваги, на вартість та вигляд каменю також впливають чистота, колір і огранювання. Якщо вам складно обрати — наші менеджери з радістю допоможуть розібратися в характеристиках та підібрати найкращий варіант.

  • Від чого залежить колір золота?

    Колір золота залежить від домішок металів у його складі. Чисте золото (24 карати) має насичений жовтий колір, але воно м’яке, тому для ювелірних виробів використовують сплави:

    • жовте золото — класичний сплав із сріблом і міддю;
    • біле золото — додають паладій або нікель;
    • рожеве золото — більша частка міді.

    Колір ніяк не впливає на якість — лише на вигляд і стиль прикраси.

  • Який у Вас графік роботи?

    Ми працюємо з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.

    Замовлення на сайті приймаються 24/7 й обробляються в найближчий робочий день.

  • Чи є у вас бронювання прикрас?

    Так, ви можете забронювати прикрасу, яка вам сподобалася, зв’язавшись з нашим менеджером по телефонам, вказаним на сайті.

  • Які акції у вас є? Де я можу з ними ознайомитися?

    Увесь перелік наших акцій ви можете подивитися на цій сторінці. Ми проводимо акції до всіх свят, щоб кожен міг придбати бажану прикрасу за вигідною ціною та подарувати радість собі чи коханим людям.

  • Як дізнатися, до якого числа діють акції в інтернет-магазині?

    Як правило, терміни проведення акції вказані в описі. Якщо ні, то ви завжди можете уточнити це питання в нашого оператора.

  • Хто виробник ваших ювелірних виробів?

    Ми самі є виробником, адже ювелірні прикраси створює компанія TANGO. Ми гарантуємо, що всі вироби відповідають державному стандарту ДСТУ 3527-97 («Вироби золотарські з коштовних металів»).

    Також надаємо гарантійне обслуговування, яке передбачає усунення прихованих недоліків, що можуть виникнути в процесі виробництва.

  • Яка проба у ваших виробів з золота та срібла?

    Наші вироби зроблені з 585 проби золота та 925 проби срібла. Саме ці проби є найкращими по співвідношенню ціни та якості й забезпечують прикрасам довговічність в експлуатації та бездоганний зовнішній вигляд.

  • Як правильно доглядати за ювелірними виробами?

    Рекомендуємо дотримуватися наступних правил експлуатації ювелірних виробів:

    • не допускати механічних пошкоджень;
    • уникати контакту з лугами,  кислотами, пральними та миючими засобами, іншими хімікатами;
    • уникати контакту з речовинами, що містять сірку, хлор, ртуть, йод та їх сполуки;
    • не допускати взаємодії прикраси з розчинниками (такими, як засоби для видалення плям чи рідина для зняття лаку);
    • уникати вплив барвників;
    • не допускати контакту з абразивами (як речовинами, так і предметами, що містять таку поверхню): зубною пастою, піском, пилками та фрезами для манікюру тощо;
    • уникати впливу на виріб та його вставки низьких та високих температур, швидкої зміни температур (солярій, сауна), а також відкритого вогню;
    • не допускати впливу випромінювання - УФ, рентгенівського чи радіоактивного;
    • не займатися самостійною чисткою виробів вдома, у тому числі ультразвуком;
    • кожен ювелірний виріб, для уникнення подряпин і сколів, варто зберігати в окремому м'якому футлярі.
  • Чи є у вас додаткові знижки на день народження?

    Ми завжди раді підняти вам настрій на свято та подарувати знижку на прикраси. Для отримання такої знижки варто звернутися до наших операторів.

  • Чи можна зробити ювелірну прикрасу на замовлення?

    Ми намагаємося виконати всі бажання наших клієнтів та подарувати безмежне задоволення від придбання ювелірної прикраси, тому, як правило, беремося за виконання індивідуальних замовлень. Можливість виготовлення індивідуальної прикраси необхідно уточнювати у менеджера.